Publicatie: ontvanger is vertrekpunt

De grootste valkuil als het gaat om storytelling? Communiceren wat je als zender wil vertellen, in plaats van na te denken over wat waardevol is voor de ontvanger. Dat stelt Frank Goren, hoofd strategie en creatie binnen idtv+, het content- en experiencebureau van tv-producent idtv: “In mijn ogen is de ontvanger het vertrekpunt. Hoe kan ik die verblijden, voor hem waarde leveren, op zo’n manier dat hij de volgende keer weer wil luisteren?” Goren is ook verantwoordelijk voor The Peer Review van Logeion en werd door Katja geinterviewd voor vakblad C, het vakblad voor communicatieprofessionals.

20220518_c04_magazine_def_peerreview

Interessant artikel? Delen mag!

downloads

Met wie krijg je te maken tijdens je project?

9 contentrubrieken die je kunt gebruiken voor je projectsite

Gratis inhaakkalender 2024 voor de bouw- en infrasector

onze diensten

Meer informatie?

Neem contact op met ons voor meer informatie