Publicatie: Alles wat een klant meemaakt in harmonie met elkaar

“Zo goed voor je klanten zorgen, dat ze zich gezien en gehoord voelen vanaf het eerste contactmoment totdat ze weer weggaan”. Katja interviewde Marjolein de Jong, bestuurder van het Alexander Monro Ziekenhuis, voor vakblad C (vakblad voor communicatieprofessionals). De Jong deelde in het interview hoe de customer journey van het in borstkanker gespecialiseerde ziekenhuis eruitziet. Die klantreis zien we ook terug als we kijken naar de omgeving van bouwprojecten: in de contacten met de omwonenden en andere stakeholders van het project, vanaf de eerste schetsontwerpen tot voorbij de oplevering en ingebruikname. “Alles wat een klant meemaakt in harmonie met elkaar. Gedrag van medewerkers in harmonie met de omgeving.”

Publicatie klantreis

c_monroe_2022

Interessant artikel? Delen mag!

downloads

Met wie krijg je te maken tijdens je project?

9 contentrubrieken die je kunt gebruiken voor je projectsite

Gratis inhaakkalender 2024 voor de bouw- en infrasector

onze diensten

Meer informatie?

Neem contact op met ons voor meer informatie